popsuł mi się OE
tusk, donald tusk
2014-04-04 21:53:23 UTC
może Ktoś mi podpowie, popsuł mi się Outlook Express...

objaw jest taki: Loading Image...
po wejściu do jakiegoś folderu i kliknięciu na posta
w oknie nie pojawia się jego treść...

ogólnie bardzo długo otwiera posty...

przeczytałem wszystkie informacje z internetu, nic nie działa...

może Ktoś pomoże?
tusk, donald tusk
2014-04-04 22:25:27 UTC
czy Ktoś tu wie jak w thunderbirdzie przerwać odbieranie wiadomości?
JK
2014-04-07 10:06:41 UTC
mo¿e Kto¶ mi podpowie, popsu³ mi siê Outlook Express...
objaw jest taki: http://zsyp.eu/smieci/zjeb_OE.PNG
po wej¶ciu do jakiego¶ folderu i klikniêciu na posta
w oknie nie pojawia siê jego tre¶æ...

Widzê, ¿e na¶ci±ga³e¶ wszystko i jeszcze wiêcej.
OE ma niestety ograniczenia co do rozmiaru obs³ugiwanych plików (baz
danych).
Poczytaj o tym choæby tu:
http://porady.it/ograniczenie-rozmiaru-pliku-bazy-danych-outlook-express-do-2gb/

Pozdrawiam - JK