prosta aplikacja-gadżet pulpitu do pokazywania obrazu z webcam/video-in
BartekK
2014-05-01 12:47:27 UTC
Wiem, że grupa XP, ale nic (żywego) adekwatnego do win7 nie znajduje...

Czy spotkał się ktoś z małym programem, najchętniej "gadżetem pulpitu"
umożliwiającym stałe wyświetlanie obrazu z wybranego video-in dostępnego
w systemie, czy to webcam usb, czy video-in na karcie przechwytywania
(bt878 i wybór nr wejścia), itp? Fajnie by było, jakby dało się "stay on
top" włączyć.

Parę programików od webcamów itp macałem, ale albo nie pozwalają na
odpalenie 2 instancji z różnymi źródłami video, albo po paru godzinach
pracy się potrafią wykrzaczyć, albo nie umieją samo-startować na
wcześniej ustawionym źródle, albo znów - są ogromnym kombajnem z
przerostem formy nad treścią...

Temat jest taki, że sobie spokojnie pracuję, a w tym dodatkowym okienku
chcę mieć podgląd co robi dziecko w pokoju obok, czy już się obudziło,
czy przypadkiem mi już wyłazi z łóżeczka albo coś kombinuje ;) Łatwo
niby pójść zobaczyć, ale wiecie jak to z robotą - jak się co chwila
przerywa - to nie robota...

A znów czekać w nieświadomości aż będzie "słychać syrenę alarmową" przez
baby-fona - to też nie chcę, czasem wystarczy wetknąć smoczka i śpi
dalej, a jak się zaniedba i rozpłacze na maksa, to już uspać jest o
wiele ciężej.
s***@gmail.com
2017-11-03 20:13:43 UTC
tylko VLC