Nie można uruchomić aplikacji, ponieważ jej konfiguracja jest niewłaściwa
kolor
2008-03-30 16:43:39 UTC
Potrzebowałem szybko troche miejsca na dysku i padł strzał na katalog
Windows a w nim różne foldery $NTUninstall itp
Myslałem że nie jest to do niczego potrzebne, ale po tej operacji część
programów nie chce mi się uruchamiać wyświetlając komunikat: "Nie można
uruchomić aplikacji, ponieważ jej konfiguracja jest niewłaściwa. Problem
może rozwiązać ponowne zainstalowanie aplikacji". Co moge zrobić w tej
sytuacji, czy wystarczy dograć tu jakieś pliki, czy mój Windows jest już
skończony?
Piotr Palusiński
2008-03-30 17:28:49 UTC
Post by kolor
[...]
To co pokasowałeś, to są pozostałości z instalacji łatek z Windows Update
lub SP2. Jeśli nie masz zamiaru ich odinstalowywać, to dobrze zrobiłeś, że
je skasowałes. Problem u Ciebie jest inny. Na pierwszy ogien skorzystaj z
"Przyracania systemu" - z data kiedy było ok.
henryk maciaszczyk