Nie mam polskich czcionek w programie graficznym Hornel StylePix Pro
kapitalikk
2015-08-24 19:32:21 UTC
Dzień dobry
Jak wspomniałem w tytule
Mam Windows XP SP3
Mam Word też legalny i piszę w nim polskimi czcionkami
Zainstalowałem program graficzny. Jest fajny. Nawet zapłaciłem za wersję
pro i rozpocząłem zabawę.
Kiedy kopiuję polskie teksty np. czcionką Arial to oczywiście mam
polskie czcionki skopiowane ale jeśli staram się cokolwiek napisać, to w
momencie, kiedy wciskał przycisk "alt" jeszcze nic się nie dzieje, ale
jak nacisnę dodatkowo np."e", to zmienia mi się okno narzędziowe, jakby
to był skrót. Ale sprawdziłem w programie jest wiele skrótów ale "alt"
oraz "aeszxcno" nie jest żadnym skrótem. Chyba że nie zauważyłem.
Zainstalowałem sobie program Windows Hotkey Explorer aby zobaczyć, który
program mi wprowadza konflikt ale nic nie wskazuje.
Nie mogę wpisać polskich czcionek i juuuż.
Proszę o sugestie i pomoc.
Pozdrawiam
JoteR
2015-08-28 20:24:19 UTC
[...]
Zamiast lewego ALT+litera użyj prawy CTRL+ALT+litera. Litery ąśżźłóę w ten
sposób uzyskasz, ale ć oraz ń już nie. A generalna sugestia - zmień program.
Jak widzę jego "spolskawiony" interfejs, to jakoś ciężko mi uwierzyć, że
reszta kodu jest napisana choć odrobinę porządniej.

JoteR
kapitalikk
2015-08-29 14:14:41 UTC
Post by JoteR
[...]
Tobie niech będą dzięki.
Czy brak polskich liter to wina programistów?
Jak tak, to będę reklamował program

pozdrawiam
kapitalikk