Jak odzyskać zdjęcie ze "SKYPE"?
Rylen
2008-04-06 08:54:53 UTC
Mam na XP zainstalowanego Skype a w nim "od 2 lat" swoje zdjecie.
Jest mi teraz potrzebne, ale nie wiem w jaki sposób można
go ściągnąć z powrotem na mój dysk (orginał juz dawno przepadł...)
Musi ono się znajdować na serverze Skype.Ale jak go ściągnąć ??

Rylen
£ukasz Pierzchalski
2008-04-06 19:43:16 UTC
Post by Rylen
Mam na XP zainstalowanego Skype a w nim "od 2 lat" swoje zdjecie.
Jest mi teraz potrzebne, ale nie wiem w jaki sposób mo¿na
go ¶ci±gn±æ z powrotem na mój dysk (orgina³ juz dawno przepad³...)
Musi ono siê znajdowaæ na serverze Skype.Ale jak go ¶ci±gn±æ ??
Rylen
Looknij do Moje dokumenty -> My Skype Pictures
Rylen
2008-04-07 18:56:22 UTC
Post by £ukasz Pierzchalski
Post by Rylen
[...]
Niestety tam nie ma, bo byc nie moze. Przeciez jak ja mam kompa
wylaczonego a ktos w tym czasie wejdzie w "moj profil" to
te zdjecie ma. Czyli ono znajduje sie gdzies na serwerze.
Nie robiłbym takiego "szumu" gdybym mogl powtorzyc to
zdjecie (dokladnie chodzi mi o tlo ktorego nie jestem w stanie powtorzyc)
Rylen
MichaelData
2008-04-07 19:32:56 UTC
Post by £ukasz Pierzchalski
Post by Rylen
[...]
Prtscr>Win+R>mspaint>ctrl+v?
--
Michael________
______/) /\ | /\
begin 755 error.jpg
d***@gmail.com
2015-04-12 13:59:52 UTC
1. Wejdź w start
2. znajdź 'uruchom'
3. w 'uruchom' wpisz %appdata%
4. wejdź w folder 'Skype'
5. wejdź w folder z nazwą użytkownika np: 'live#3akontozw'
6. w folderze znajdziesz folder o nazwie 'Pictures'
7. znajdziesz tam wszystkie zdjęcia

:/Lub\:

1. Wklej ten link do przeglądarki:

C:\Users\Nazwa użytkownika urządzenia\AppData\Roaming\Skype\

2. Przejdź w folder NAZWY UŻYTKOWNIKA SKYPE
3. Przejdź w folder Pictures (tam znajdziesz wszystkie zdjęcia)

Mam nadzieję ,że pomogłem :)