Brak kopiowania do schowka
Tomek
2014-04-29 07:19:51 UTC
Co jakiś czas mam wkurzajace znikanie możliwośći ctrl+C kopiowanie
zawartości zaznaczonej do schowka. Tym samym nie działą wklejanie ctrl+V.
Gdzie się ustawia kopiowanie i wklejanie w XP?? Najlepiej, aby nigdy to się
nie wyłączało.
Tomek.
Jeffrey
2014-04-29 21:40:44 UTC
Post by Tomek
Witam,
[...]
a w jaki sposób przywracasz ich działanie? i kiedy ci się to wyłącza ?

jeffrey
666
2014-04-30 09:24:04 UTC
W sumie to dziwne zjawisko (u mnie też jakby od czasu do czasu występowało pomiędzy róznymi aplikacjami), zamiast Ctrl-C spóbuj
kilkać prawym klawiszem myszy dla Copy-Paste, wtedy zwykle działa.

-----
Tomek
2014-04-30 12:44:59 UTC
Post by 666
W sumie to dziwne zjawisko (u mnie też jakby od czasu do czasu występowało
pomiędzy róznymi aplikacjami), zamiast Ctrl-C spóbuj kilkać prawym
klawiszem myszy dla Copy-Paste, wtedy zwykle działa.
Robiłem próby z myszą- bez rezultatu- treść nie kopiuje i nie przenosi się
(Ctrl+X) do schowka.
To, co było w schowku w tej sesji - jest.
Zrobiłem restart i kopiowanie zadziałało. Nie jest to pierwszy raz. A jak
się jest w konwersacji i chce się podać linki a tu klapa- to jest to
wkurzajace.
Patrzyłem, czy nie ma za bardzo zasobów (pamięci) "zjedzonej" przez
aplikacje. Było sporo, ale to nie problem, bo miałem więcej kiedyś w
kopiowanie i wklejanie działało.
Nie jest to też problem przepełnionego schowka, bo w nim były głównie linki
do stron www.
Co sie dzieje i jak to naprawić- nie wiem. A chciałbym wiedzieć, bo to mi
się zdarza, a czasem i restart nie pomaga.
T.
Piotr Palusiński
2014-04-30 17:12:37 UTC
Post by Tomek
Co sie dzieje i jak to naprawić- nie wiem. A chciałbym wiedzieć, bo to mi
się zdarza, a czasem i restart nie pomaga.
Wciśnij klawisz Win+R i w okienko uruchom wpisz:
regsvr32 shell32.dll [Enter]
--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://mvp.microsoft.com/en-us/mvp/Piotr%20Palusinski-10686
Kamil
2014-05-21 09:37:41 UTC
Post by Tomek
Robiłem próby z myszą- bez rezultatu- treść nie kopiuje i nie przenosi się
(Ctrl+X) do schowka.
To, co było w schowku w tej sesji - jest.
Jakiej sesji? Pytano Cię o aplikację, w której Ctrl+C nie działa.

Pzdr