Uwaga oszust!!!!
m***@gmail.com
2020-05-08 00:42:18 UTC
UWAGA OSZUST!!!
Chciałbym wszystkich przestrzec przed Panem/Panami określającymi się jako ELITE HACKERS i posiadającym e-mail Infoprogh @ gmail com. Zleciłem im usługę, za którą zapłaciłem. Usługa miała być wykonana w czwartek 30.04. Po wpłaceniu należności kontakt się urwał. Brak odpowiedzi na emaile. Słowem NIC. Pieniądze wyrzucone w błoto. Prokuratura zawiadomiona i już jest podobno blisko tych Panów. Oferują oni płatność poprzez BLIK, pieniądze wędrują do PAYu a stamtąd na konta. Znane już są Policji te konta i ich właściciele. Przestrzegam przed tymi oszustami i złodziejami. Jeżeli ktoś chciałby szczegóły to mogę podać.
v***@vp.pl
2020-05-29 10:03:39 UTC
Potwierdzam
ksiezyc swieci
2021-10-28 07:02:52 UTC
Post by v***@vp.pl
Potwierdzam
Nie polecam firmy elite hackers która posługuje się mailem ***@gmail.com przyjmuje zlecenie udaje że je bada i daje Ci wynik. Po zbadaniu pokazuje realizację ale żeby dostać pełny dostęp trzeba wysłać pieniądze do końca. Po przesłaniu pieniędzy kontakt zanika. Oszuści i złodzieje
T IT
2021-12-16 16:52:44 UTC
Witam od wielu lat zajmuje się szeroko pojętą informatyką śledczą oraz bezpieczeństwem teleinformatycznym,
Jeśli masz jakikolwiek problem z dziedziny IT, zapraszam do kontaktu.
s p y I T c e n t r e @ protonmail.com,
Komunikator Wickr Me pod nickiem : tomaszitcentre,
Pozdrawiam
Tomek ITcentre
2022-03-14 16:08:21 UTC
Uzyskaj dostęp do prawdy, Tomasz.itcentre!

Skontaktuj się na adres e-mail: s p y I T c e n t r e 2 4 h 7 @ p r o t o n m a i l . c o m (sprawdzany rzadzej)
Komunikator Wickr Me, login : ITcentre (w celu szybszej komunikacji)

masz problem związany z cyberbezpieczeństwem? odezwij się!