skype kontakt
Aleksander
2010-12-19 12:09:19 UTC
witam grupowiczów

zna kto¶ mo¿e jaki¶ kontakt telefoniczny , mailowy do firmy co to skypa
zrobi³a, obs³uguje, albo jest w³a¶cicielem?

Ja chcia³bym po prostu tak jak siê reklamuj± zap³aciæ skype te 19,99z³ i
dzwoniæ po skype na stacjonarne bez ograniczeñ, i tak co miesi±c.
Niestety na stronach skype tysi±ce informacji, ale jak to zrobiæ???? nie ma.
A niby takie proste, mam w rêce gotówkê, chcê wp³aciæ np. na konto skype i
dzwoniæ , ale jak?? oni chc± ode mnie numer karty, albo konta mojego, a ja
nie mam nic takiego, albo nie chcê ujawniaæ numeru mojego konta bo wspólne z
¿on±.

Kontaktu do skype te¿ ¿adnego nie ma, to jaka¶ firma krzak???
pomó¿cie....... na grupie komunikatory nikt nic nie wie, mo¿e tutaj kto¶
pomo¿e?
Alx
Czarek
2010-12-19 13:46:39 UTC
Post by Aleksander
witam grupowiczów
zna ktoś może jakiś kontakt telefoniczny , mailowy do firmy co to skypa
zrobiła, obsługuje, albo jest właścicielem?
Po co aż tak "wysoko"?
Może tu będzie Ci łatwiej: http://skype.onet.pl/?
Post by Aleksander
Ja chciałbym po prostu tak jak się reklamują zapłacić skype te 19,99zł i
dzwonić po skype na stacjonarne bez ograniczeń, i tak co miesiąc.
Niestety na stronach skype tysiące informacji, ale jak to zrobić???? nie ma.
https://secure.skype.com/buy/payment/details/initial
Cz.
Aleksander
2010-12-19 22:28:39 UTC
To co poda³e¶ to w³±¶nie tu nie ma ¿adnych konkretnych informacji , linków ,
¿adnego kontaktu.
Mam gotówkê w kieszeni i chcê wp³aciæ skype ¿eby dzwonic, jak sie reklamuj±
na stacjonarne przez miesi±c bez ograniczeñ. Jak to zrobiæ ?? Z podanej
strony nic nie wynika. Wiele tekstu a tre¶ci zero.
Alx
Post by Aleksander
witam grupowiczów
zna kto¶ mo¿e jaki¶ kontakt telefoniczny , mailowy do firmy co to skypa
zrobi³a, obs³uguje, albo jest w³a¶cicielem?
Po co a¿ tak "wysoko"?
Mo¿e tu bêdzie Ci ³atwiej: http://skype.onet.pl/?
Cz.
Czarek
2010-12-19 22:43:22 UTC
To co podałeś to włąśnie tu nie ma żadnych konkretnych informacji , linków ,
żadnego kontaktu.
Mam gotówkę w kieszeni i chcę wpłacić skype żeby dzwonic, jak sie reklamują
na stacjonarne przez miesiąc bez ograniczeń. Jak to zrobić ?? Z podanej
strony nic nie wynika. Wiele tekstu a treści zero.
Nawet Ci się poklikać na tej stronie, którą podałem wcześniej nie chce.

Czytaj tu:
http://www.skype.com/intl/pl/prices/ways-to-pay/

i tu:
https://buy.skype.com/paymonthly/intl/pl/?currency=PLN&source=account

oraz tu:
http://www.skype.com/intl/pl/legal/terms/fair_usage/

Poklikaj i poczytaj co jest pod pozostałymi linkami na tych stronach.
Cz.
z***@gmail.com
2016-11-05 08:28:47 UTC
Post by Aleksander
[...]
A niby takie proste, mam w ręce gotówkę, chcę wpłacić np. na konto skype i
dzwonić , ale jak?? oni chcą ode mnie numer karty, albo konta mojego, a ja
nie mam nic takiego, albo nie chcę ujawniać numeru mojego konta bo wspólne z
żoną.
Kontaktu do skype też żadnego nie ma, to jakaś firma krzak???
pomóżcie....... na grupie komunikatory nikt nic nie wie, może tutaj ktoś
pomoże?
Alx
ja tez szukam kontaktu tel.ale nikt nic nie wie:)) pozdrawiam