ffdshow
Kamil
2014-03-27 18:55:05 UTC

W trakcie obróbki wideo, czy choćby uruchomienia odtwarzacza w trayu
pojawiają się ikonki. Kilka, czasem kikanaście. Niepotrzebnie zaśmiecają
pasek. Jak tego uniknąć?

Pozdrawiam
MichaelData®
2014-03-27 20:48:54 UTC
Post by Kamil
Witam
W trakcie obróbki wideo, czy choćby uruchomienia odtwarzacza w trayu
pojawiają się ikonki. Kilka, czasem kikanaście. Niepotrzebnie zaśmiecają
pasek. Jak tego uniknąć?
Heh, ta pomysłowość zapytania, przed zwykłą ciekawością aby samemu spróbować:)
Też nie wiedziałem, zajęło mi to minutę:
www.ognik.com/ffd.jpg
--
Michael________
______/) /\ | /\
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)€®™
Kamil
2014-03-29 12:10:41 UTC
Post by MichaelData®
www.ognik.com/ffd.jpg
Nie mam tego w podanej ścieżce. Paczka ffdshow jest w katalogu K-Lite Codec
Pack. W katalogu C:\Program Files\K-Lite Codec Pack\Tools jest dsconfig.exe,
ale nie uruchamia się po dwukliku.

Pzdr
MichaelData®
2014-04-01 17:46:18 UTC
Post by Kamil
Post by MichaelData®
[...]
Znajdź zatem gdzie masz plik ffdshow.ax, uruchom konsolę (cmd.exe) i wpisz
to co ponizej[enter] ale pewnie będziesz miał inną scieżkę do ffdshow.ax,
więc musisz to poprawic u siebie.

C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe "C:\Program
Files\ffdshow\ffdshow.ax",configure
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe "C:\Program
Files\ffdshow\ffdshow.ax",configureAudio
--
Michael________™
______/) /\ | /\
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)€
Kamil
2014-04-29 08:29:06 UTC
Post by MichaelData®
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe "C:\Program
Files\ffdshow\ffdshow.ax",configure
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe "C:\Program
Files\ffdshow\ffdshow.ax",configureAudio
Niestety to nie działa. Mam komunikat:

Wystąpił błąd podczas ładowania ffdshow.ax
Nie można znaleźć określonego modułu.

Pozdrawiam
MichaelData®
2014-04-30 20:09:56 UTC
Post by Kamil
Post by MichaelData®
[...]
Pozostaje Ci zatem zainstalowanie "na nowo" ffdshow (czyste, bez jakis
dziwnych "paczek").

Po instalacji, skróty do konfiguracji są dostępne w menu "start>programy..."
--
Michael________™