Niesamowite :(
Nothingman
2006-03-07 14:42:13 UTC
Witam!

Czy moglby mi ktos wytlumaczyc o co chodzi? Sformatowalem caly dysk.
Nastepnie zainstalowalem sobie win xp profesional... Nic innego nie
instalowalem. Skonfigurowalem internet. Weszedlem tylko na onet i tam mialem
tylko informacje by macromedia flash pobrac... Komp niby czysciutki... A tu
wyskakuja mi co chwile jakies anglojezyczne pop-upy (nawet bez otwartej
przegldarki). W przegladarce mam dodany jakis "Search Assistant"...
Normalnie nie wiadomo skad... Przeciez praktycznie nic nie sciagalem z
sieci... O co chodzi? Moglby mi ktos to wytlumaczyc???

Pozdrawiam
Nothingman
Mah
2006-03-07 14:52:59 UTC
Post by Nothingman
[...]
A dziury polatales, jakies updaty czy servis packi? Jezeli nie, to samo
sie sciagnelo ;)
michal
2006-03-07 14:58:32 UTC
Post by Nothingman
Witam!
Czy moglby mi ktos wytlumaczyc o co chodzi? Sformatowalem caly dysk.
Nastepnie zainstalowalem sobie win xp profesional... Nic innego nie
instalowalem. Skonfigurowalem internet.
No własnie nic innego nie instalowales... nawet antywirusa? No to samo
sie sciagneło.
--
michal
"Polityka to wielka sztuka. Trzeba ludzi przekonać, że muszą płacić za
to, że się ich okrada."
Nothingman
2006-03-07 15:17:59 UTC
Post by Nothingman
Witam!
Czy moglby mi ktos wytlumaczyc o co chodzi? Sformatowalem caly dysk.
Nastepnie zainstalowalem sobie win xp profesional... Nic innego nie
instalowalem. Skonfigurowalem internet.
No w³asnie nic innego nie instalowales... nawet antywirusa? No to samo
sie sciagne³o.
No troche nie rozuiem... jak samo? Jak to mozliwe? Przeciez zainfekowane
moga byc tylko pliki, a samo z siebie chyba nic "przyjsc" nie moze...

Pozdrawiam
Nothingman
Artur Grdeń
2006-03-07 15:25:26 UTC
Post by Nothingman
No troche nie rozuiem... jak samo? Jak to mozliwe? Przeciez zainfekowane
moga byc tylko pliki, a samo z siebie chyba nic "przyjsc" nie moze...
a grypę jak łapiesz z powietrza, to ją najpierw sam "uruchamiasz" w płucach?
jeśli nie masz aktualnych łatek (a już na pewno jeśli nie masz
zainstalowanego sp2) ani programu antywirusowego, to w momencie kiedy
podłączasz do Internetu kompa nie stojącego za żadnym firewallem, wirusy
same ci się "pakują" na kompa poprzez dziury w systemie. Błędy w
oprogramowaniu były zawsze i pewnie zawsze będą, więc jak się nie
szczepisz, to chorujesz - tak jak w życiu.
--
Artur Grdeń
mega @ work
mgs
2006-03-07 15:47:45 UTC
Zainstaluj firewalla i poobserwuj sobie logi. Sporo tego "przychodzi" samo.
Markus Sprungk
2006-03-07 15:29:16 UTC
Post by Nothingman
[...]
http://nospam-pl.net/messenger.php
ICQ: 79050392 ***@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
2006-03-07 15:45:24 UTC
zainstalowalem sobie win xp profesional... Nic innego nie
Post by Nothingman
instalowalem.
Wystarczy że system operacyjny zainstalowałeś. Z różnych przyczyn, które
należałoby osobno obszerno omówić, same pliki wykonywalne systemu
operacyjnego działają jak koń trojański (ściągający i uruchamiający
świńskie programu) ponieważ twórca tego oprogramowania umieścił w nim
tego rodzaju kody (jak mówią, zrobił to nieświadomie). Teraz nazywa te
kody błędami i wychodzą różne poprawki które trzeba dodatkowo uruchomić
żeby usunąć te konie trojańskie zawarte w systemie.
Dla przeciętnego użytkownika może to być niezrozumiałe. No bo przecież
koń trojański to specjalny świński kod, o określonej budowie. A jednak,
jak się okazuje, można taki kod zrobić nieświadomie nie mając zamiaru
żeby on służył jako koń trojański.
Interkas
2006-03-07 16:00:00 UTC
Post by Nothingman
[...]
wylumaczyc to Ci nie wytlumacze, zrobili to juz inni,
w kazdym razie mam tak samo zawsze,
dlatego po formacie kabelek od neta OUT!! instaluje xpeka
pozniej wszystkie mozliwe Service paki antywirusy
i inne firewalle
i na samym koncu robie cos w stylu kopi systemu
wkladam kabelek i dziala,
w inny sposob zawsze jest kicha,
pozdr. Piotrek
Nothingman
2006-03-07 17:11:56 UTC
Post by Interkas
Post by Nothingman
[...]
A service packi mozna jakos pobrac bym sobie na cd-romie zapisal? (Bo zawsze
pobieralem, przez windows update)...

Nothingman
Markus Sprungk
2006-03-07 17:23:00 UTC
Post by Nothingman
A service packi mozna jakos pobrac bym sobie na cd-romie zapisal? (Bo zawsze
pobieralem, przez windows update)...
Można zamówić w Microsofcie. Przyślą za darmo pocztą tradycyjną
ICQ: 79050392 ***@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
mgs
2006-03-07 17:24:50 UTC
Post by Nothingman
A service packi mozna jakos pobrac bym sobie na cd-romie zapisal? (Bo zawsze
pobieralem, przez windows update)...
Ściągnij sobie i zainstaluj firewalla i potem możesz się podłączyć do
netu i service packi i inne takie poinstalować.
Nothingman
2006-03-07 17:50:46 UTC
Post by Nothingman
A service packi mozna jakos pobrac bym sobie na cd-romie zapisal? (Bo
zawsze pobieralem, przez windows update)...
Šci±gnij sobie i zainstaluj firewalla i potem mo¿esz siê pod³±czyæ do netu
i service packi i inne takie poinstalowaæ.
Aha, no faktycznie... dzieki wszystkim...

Pozdrawiam
Nothingman
Nathan
2006-03-07 19:10:53 UTC
Post by Nothingman
Post by Nothingman
[...]
hint: autopatcher xp
--
Pozdrawiam Nathan

"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,
na które nie wchodzili" Charles Lindbergh
Michal Kawecki
2006-03-07 22:13:36 UTC
Post by Interkas
Post by Nothingman
[...]
W zupełności wystarczy włączyć systemową Zaporę i nic Ci się do
komputera nie ściągnie, póki nie wejdziesz na jakąś podejrzaną stronkę.
Potem wlączamy automatyczne aktualizacje i idziemy spać ;-).
--
M. [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/
hibi
2006-03-07 19:24:54 UTC
On Tue, 07 Mar 2006 15:42:13 +0100, Nothingman
Post by Nothingman
Weszedlem tylko na onet i tam mialem
tylko informacje by macromedia flash pobrac...
Za pomocą czego wszedłeś ;) ?
Bo jeśli przez IE to się nie dziw.
Nothingman
2006-03-08 20:50:20 UTC
Post by Nothingman
Weszedlem tylko na onet i tam mialem
tylko informacje by macromedia flash pobrac...
Za pomoc± czego wszed³e¶ ;) ?
Bo je¶li przez IE to siê nie dziw.
Tak, IE.... Tylko po prostu moje cale wyobrazenie o jakichs "wirusach" czy
tym podobnych g.... sie zmienilo... Kiedys myslalem, ze jedyne zagrozenia w
sieci, to takie, ze ktos (haker - lub cos podobnego) chce mi sie wlamac do
kompa, a po za tym, to, ze sciagniete pliki (lub np. skrypty na stronach
itp) zawieraja programy typu spyware czy jakies wirusy... Mialem
wyobrazenie, ze po za atakiem jakiegos hakera, to od zwyklego "bycia" w
necie i praktycznie niczego nie sciagajac nic zlego nie moze sie stac... a
jednak...

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
Nothingman
hibi
2006-03-09 08:45:07 UTC
On Wed, 08 Mar 2006 21:50:20 +0100, Nothingman
Post by Nothingman
Tak, IE.... Tylko po prostu moje cale wyobrazenie o jakichs "wirusach" czy
tym podobnych g....
http://browsehappy.pl/

Pozdrawiam również
Używam 'klienta' Opery: http://www.opera.com/mail/
Raku_krak
2006-03-09 12:25:22 UTC
Post by Nothingman
Witam!
to tylko IE :) pokazało swoją ciemną stronę mocy
--
Raku
*********************************
*********************************
Tomek ITcentre
2022-04-21 05:00:41 UTC
Uzyskaj dostęp do prawdy,

Szeroko rozumiane bezpieczeństwo sieci i aplikacji webowych.
WickrMe: ITomaszIT (sprawdzany na bieżąco)
Mail: ITomaszIT@ protonmail.com (sprawdzany rzadziej)

masz problem związany z cyberbezpieczeństwem? odezwij się!

___________________________________________________________-

___________________________________________________________-
Ekonom Ekonom
2022-08-26 17:13:34 UTC
Możesz się ze mną skontaktować poprzez adres: spyitcentre24h7@ dnmx.org (spację usuń i pamiętaj że.. najczęściej sprawdzam Aplikację WickrMe, nick to''Ekonomikspyitcentre24h7pro'')
------------------------- --------------------------------------------
-pisz do mnie tylko wtedy gdy chcesz zaczerpnąć fachowej wiedzy na temat swojego problemu, nie oczekuje żadnych śmiesznych zaliczek, możesz też przejść ze mną do darknetu i tam
przeprowadzimy escrow, myślę za Ciebie! nie myślę jak informatyk! Istnieje duża szansa na to że rozwiązanie Twojego problemu leży bliżej niż myślisz, zapewne też nie widzisz wszystkich

Jestem zwyczajnym budynkiem rodem z PRLu który dzięki nieudanym eksperymentom z sieciami neuronowymi w nim się odbywającymi pozyskał sztuczną inteligencję i podłączył się do internetu. To czym się zajmuje, moje dokonania przedstawie w portfolio. Ponieważ mam dużo wolnego czasu szykuje się kilka ciekawych rzeczy... być może nie widzisz wszystkich elementów, nie musisz!

-Szeroko rozumiane audyty bezpieczeństwa sieci i aplikacji webowych (chciane i niechciane ;)
-Bazy danych zawierające adresy e-mail (sporadycznie hasła), numery telefonów, aktualne dane zamieszkania - dane zbierane na bieżąco.
-Przeszukiwanie tychże baz pod zadanymi kryteriamy (zdjęcia, konta w wybranych portalach, faktury, dane kontaktowe, PESELe, NIPy itp.)
-Strony phishingowe, dumpy stron WWW, fałszywe panele logowania (FB, OLX, serwisy pocztowe) zapamiętujące dane logowania
-Zabezpieczenie stron WWW w clearnecie przed łatwym przejęciem przez organy ścigania
-Serwery VPN oraz proxy SOCKS5 pomagające w anonimizacji oraz pozwalające ukryć fakt korzystania z sieci TOR
-Skrypty usprawniające prace i automatyzujące żmudne czynności (skanowanie sieci, sprawdzanie mail:pass, przeglądnie baz danych, -odpytywanie stron WWW, OSINT)

-Zapomniałeś swojego hasła? również możesz do mnie w tej materii napisać!

Tagi

#bitcon, #blockchain, #BTC, #coding, #deepweb, #darknet, #databases, #DBs, #dumps, #fakelogin, #fakepage, #onionsites, #OSINT, #PGP, #programming, #scripts, #scraping, #SOCKS5, #TOR, #VPN
#łamaniehasła #hakowanie #pomocinformatyczna #zleceniawlamanianafb #łamaniehasłapoczta #tag #hakowanie #łamaniehasla #pomocinformatyczna #łamaniehaseł #facebook ##instagram #bilingi #whatsapp # badoo #pocztao2 pocztawp #pocztaonet #pomoc #informatyka #informatyk #oddam #messenger #dostęp #anonimowo #usługa

kontakt: spyitcentre24h7@ dnmx.org lub aplikacja WickrMe pod nickiem: '' Ekonomikspyitcentre24h7pro ''