helphakk vel mat hak
beata wes
2022-08-27 15:10:24 UTC
Do wszystkich, którzy szukają pomocy hakera....W tytule osoby, które kryją się pod takim nickiem. Nie dajcie się nabrać. Wczoraj 25.08.2022 dałam zlecenie, zapłaciłam połowę kwoty, dziś otrzymałam mail z wykonaniem zlecenia, gdzie dane ukazać sie miały po wpłaceniu drugiej raty....Oczywiście link był nieczynny kiedy napisałam od razu pojawił się nowy link do zapłaty.....Zapłaciłam i tyle widziałam informacje.....Cisza.....Jest to cholernie wkurzające i ryczeć się chce że takie gnoje siedzące przed komp. żerują na ludziach......To nie są małe pieniądze a dla mnie informacje o które prosiłam były sprawą życia i śmierci....
Uazajcie
Adam
2022-08-28 10:39:08 UTC
[...]
Nie żerują na ludziach, tylko idiotach (lub technicznych dyletantach) nie
chcących zauważyć przekrętu widocznego z kilometra.
--
Pozdrawiam.

Adam
Karolina Kępka
2022-12-27 15:41:40 UTC
Post by beata wes
[...]
EkonomicSpyIT24 zrobił to samo!!!!! zaliczka....i cisza!!!!!