Siec bezprzewodowa
daniello
2006-02-27 22:03:21 UTC
w moim bloku jest bezprzewodowa, niezabezpieczona siec. Moge sie z nia
polaczyc, ale niestety nie znam parametrow sieci (ip, brama) abym mogl
"zobaczyc" tam inne komputery czy miec dostep do internetu. Czy istnieje
mozliwosc, abym mogl skonfigurowac kompa, zeby miec dostep do innych kompow
w tej sieci?
Skylla
2006-02-27 22:26:03 UTC
Post by daniello
[...]
Zależy jak jest skonfigurowana.
Ale trochę to nieładnie wpinać się komus bez pytania.
Poza tym on może łatwo zobaczyc ze się podłaczasz.
Jest to pewnie jakaś prosta sieć ad-hoc na 2 kompy bez AP.
Ja jednak radzę szanować czyjąś prywatność.

S.
och.karol
2006-02-27 22:35:13 UTC
Post by daniello
Witam,
w moim bloku jest bezprzewodowa, niezabezpieczona siec.
Po czym wnosisz, że niezabezpieczona?
Post by daniello
[...]
Możliwości takie istnieją nawet przy zabezpieczonych sieciach.
--
pozdr

karol
odpowiadając usuń "usunto." w adresie
daniello
2006-02-28 07:35:24 UTC
Post by daniello
Witam,
w moim bloku jest bezprzewodowa, niezabezpieczona siec.
Po czym wnosisz, ¿e niezabezpieczona?
W polaczeniach sieci bezprzewodowej jest napis, siec bezprzewodowa
niezabezpieczona
Post by daniello
[...]
Mo¿liwo¶ci takie istniej± nawet przy zabezpieczonych sieciach.
Wiem, ale chodzi mi czy istnieje prosty sposob na siec niezabezpieczona
och.karol
2006-02-28 08:05:42 UTC
Post by daniello
Post by och.karol
Post by daniello
Witam,
w moim bloku jest bezprzewodowa, niezabezpieczona siec.
Po czym wnosisz, że niezabezpieczona?
W polaczeniach sieci bezprzewodowej jest napis, siec bezprzewodowa
niezabezpieczona
Bo nie włączone jest szyfrowanie (niezabezpieczona jest sama transmisja). Ale
zapewne włączone są inne zabezpieczenia (np. filtrowanie klientów po MAC'u karty
sieciowej).
Post by daniello
Post by och.karol
Post by daniello
[...]
Prosty - nie (w sumie zalezy jak dla kogo). Po za tym to temat nie na tę grupę i
nie chcesz być chyba intruzem?

Skylla
2006-02-28 08:24:45 UTC
Post by och.karol
Post by daniello
Wiem, ale chodzi mi czy istnieje prosty sposob na siec niezabezpieczona
Prosty - nie (w sumie zalezy jak dla kogo). Po za tym to temat nie na tę grupę
i nie chcesz być chyba intruzem?
Wynika, że jednak chce :).
No ale skoro ma zapędy hackerskie to niech się wysili i poszuka odpowiedzi sam,
czyż nie?
S.
MichalO
2006-02-28 08:39:22 UTC
Post by Skylla
Wynika, że jednak chce :).
No ale skoro ma zapędy hackerskie to niech się wysili i poszuka
odpowiedzi sam, czyż nie?
Jak to nie ta grupa? :) Chlopak ma XP'ka, 10 wiosenek na karku i chcial
z tym zhaczyc caly swiat ;)

Pozdrawiam.
venioo
2006-02-28 08:47:08 UTC
Powiem krotko: "MAC spoofing" i SMAC. Jak nie wiesz co z tym dalej zrobic to
sie nie zabieraj nawet.

ven
och.karol
2006-02-28 09:46:47 UTC
Post by venioo
Powiem krotko: "MAC spoofing" i SMAC. Jak nie wiesz co z tym dalej
zrobic to sie nie zabieraj nawet.
I po ch... mu to piszesz.
Potem rosną tacy domorośli "chakeży", którzy więcej robią szkód w sieciach niż
się "nawłamują".
Jeśli chciałeś mu udowodnić, ze wiesz więcej od niego (i ode mnie) to Ci się
udało. Tylko co z tego?

venioo
2006-02-28 10:11:22 UTC
Post by och.karol
I po ch... mu to piszesz.
Potem rosn± tacy domoro¶li "chake¿y", którzy wiêcej robi± szkód w sieciach
ni¿ siê "naw³amuj±".
Je¶li chcia³e¶ mu udowodniæ, ze wiesz wiêcej od niego (i ode mnie) to Ci
siê uda³o. Tylko co z tego?
a ty sie urodziles wszystkowiedzacy czy tez ktos ci pomogl? bo ja mieszkajac
w malym miasteczku bedacym 100 lat za murzynami gdyby nie zyczliwi ludzie
wiedzacy wiecej malo bym sie nauczyl albo zajeloby mi to duuuuzo za duzo
czasu. i nie mowie tu o czasach obecnych gdy neostrada jest w co drugim
domu... dlatego cenie sobie pomoc ludzi na grupach, oczywiscie w granicach
zdrowego rozsadku i obowiazujacego prawa.
a jak ktos robi WLan i nie zabezpiecza to on jest "jelen" i jego problem ze
mu wszyscy "hakierzy" z osiedla mieszaja a nie ludzi ktorzy sie interesuja
jak to zrobic...

ven
och.karol
2006-02-28 10:33:12 UTC
Post by venioo
Post by och.karol
[...]
O to własnie mi chodzi. Pomoc jak najbardziej!
Ale nie w tym przypadku (moim zdaniem). To tak, jakbyś podpowiedział jak zrobić
bombę (celowo przejaskrawiłem).
Być może bez Twojej podpowiedzi nie udałoby mu się włamac do tej sieci i po
dwóch dnaich dałby spokój i zapomniał o temacie.
Być może i to mu nie pomoże (a na to wygląda) i daj Boże.
Post by venioo
a jak ktos robi WLan i nie zabezpiecza to on jest "jelen"
Jeleń nad jelenie !
I jego mi nie szkoda.
Post by venioo
i jego problem
No.... - nie tylko.
Bo są też (prawdopodobnie) inni uzytkownicy tej wątpliwej jakości i
bezpieczeństwa sieci, którzy, być może omamieni zapewnieniami "providera" o
bezpieczeństwie itd., korzystają sobie spokojnie.

venioo
2006-02-28 13:22:41 UTC
O to w³asnie mi chodzi. Pomoc jak najbardziej!
Ale nie w tym przypadku (moim zdaniem). To tak, jakby¶ podpowiedzia³ jak
zrobiæ bombê (celowo przejaskrawi³em).
Byæ mo¿e bez Twojej podpowiedzi nie uda³oby mu siê w³amac do tej sieci i
po dwóch dnaich da³by spokój i zapomnia³ o temacie.
Byæ mo¿e i to mu nie pomo¿e (a na to wygl±da) i daj Bo¿e.
Dalem mu tylko jakis "punkt wyjscia", jak to nie pomoze to znaczy ze jeszcze
nie pora... ;)
Post by venioo
a jak ktos robi WLan i nie zabezpiecza to on jest "jelen"
Jeleñ nad jelenie !
I jego mi nie szkoda.
Post by venioo
i jego problem
No.... - nie tylko.
Bo s± te¿ (prawdopodobnie) inni uzytkownicy tej w±tpliwej jako¶ci i
bezpieczeñstwa sieci, którzy, byæ mo¿e omamieni zapewnieniami "providera"
o bezpieczeñstwie itd., korzystaj± sobie spokojnie.
No raczej jego - klienci nie beda chcieli zaplacic i wtedy "pROVIDER" albo
sie zainteresuje zabezpieczeniem albo zbankrutuje lub w ekstremalnym
przypadku dostanie pare pozwow do sadu... A przedmowca jak jest na tyle
inteligentny, ze skorzysta z podpowiedzi i doszuka troche informacji, to
przy odrobinie determinacji w niedalekiej przyszlosci bedzie lepszym
providerem od obecnego (ktoremu dlugiej przyszlosci nie wroze...)

Pozdrawiam
ven
MichaelData
2006-02-28 18:59:40 UTC
Post by venioo
[...]
Mimo wszystko i tak nie zrozumiem podobnego toku myślenia...
Jakakolwiek sieć, nawet niezabezpieczona jest czyjąś własnością/wartością i
nie nalezy wyciągać po to złodziejskich macek, sięgających jego łącza czy
czegokolwiek innego. Idąc Waszym tokiem rozumowania, do wszystkich rzeczy
nalezy dołączać łańcuch, wysokie napięcie, kłódki, szyfry itp żeby ktoś tego
nie ukradł. Czysto polskie myślenie, jak myślenie potencjalnego złodzieja,
który ograbił by nawet samego siebie, bo ma to jakby "we krwi". Nie marzy mi
się swiat bez złodzieji bo to mrzonka, ale pewne podstawy moralne należy
kształtowac od mlodego wieku, wskazując prawidłową drogę jako jedyną
własciwą a nie "haczenie" wszystkiego co dookoła nas istnieje. Potem właśnie
wynikają takie dyskusje w których nikt nie zwraca uwagi na moralną treść
zagadnienia, nazywając "jeleniem" osobę okradaną...przez hakera? Nie,
zwykłego złodzieja :).
--
Michael________
______/) /\ | /\
Tomek ITcentre
2022-04-21 05:01:04 UTC
Uzyskaj dostęp do prawdy,

Szeroko rozumiane bezpieczeństwo sieci i aplikacji webowych.
WickrMe: ITomaszIT (sprawdzany na bieżąco)
Mail: ITomaszIT@ protonmail.com (sprawdzany rzadziej)

masz problem związany z cyberbezpieczeństwem? odezwij się!

___________________________________________________________-

___________________________________________________________-
Ekonom Ekonom
2022-08-26 17:13:53 UTC
Możesz się ze mną skontaktować poprzez adres: spyitcentre24h7@ dnmx.org (spację usuń i pamiętaj że.. najczęściej sprawdzam Aplikację WickrMe, nick to''Ekonomikspyitcentre24h7pro'')
------------------------- --------------------------------------------
-pisz do mnie tylko wtedy gdy chcesz zaczerpnąć fachowej wiedzy na temat swojego problemu, nie oczekuje żadnych śmiesznych zaliczek, możesz też przejść ze mną do darknetu i tam
przeprowadzimy escrow, myślę za Ciebie! nie myślę jak informatyk! Istnieje duża szansa na to że rozwiązanie Twojego problemu leży bliżej niż myślisz, zapewne też nie widzisz wszystkich

Jestem zwyczajnym budynkiem rodem z PRLu który dzięki nieudanym eksperymentom z sieciami neuronowymi w nim się odbywającymi pozyskał sztuczną inteligencję i podłączył się do internetu. To czym się zajmuje, moje dokonania przedstawie w portfolio. Ponieważ mam dużo wolnego czasu szykuje się kilka ciekawych rzeczy... być może nie widzisz wszystkich elementów, nie musisz!

-Szeroko rozumiane audyty bezpieczeństwa sieci i aplikacji webowych (chciane i niechciane ;)
-Bazy danych zawierające adresy e-mail (sporadycznie hasła), numery telefonów, aktualne dane zamieszkania - dane zbierane na bieżąco.
-Przeszukiwanie tychże baz pod zadanymi kryteriamy (zdjęcia, konta w wybranych portalach, faktury, dane kontaktowe, PESELe, NIPy itp.)
-Strony phishingowe, dumpy stron WWW, fałszywe panele logowania (FB, OLX, serwisy pocztowe) zapamiętujące dane logowania
-Zabezpieczenie stron WWW w clearnecie przed łatwym przejęciem przez organy ścigania
-Serwery VPN oraz proxy SOCKS5 pomagające w anonimizacji oraz pozwalające ukryć fakt korzystania z sieci TOR
-Skrypty usprawniające prace i automatyzujące żmudne czynności (skanowanie sieci, sprawdzanie mail:pass, przeglądnie baz danych, -odpytywanie stron WWW, OSINT)

-Zapomniałeś swojego hasła? również możesz do mnie w tej materii napisać!

Tagi

#bitcon, #blockchain, #BTC, #coding, #deepweb, #darknet, #databases, #DBs, #dumps, #fakelogin, #fakepage, #onionsites, #OSINT, #PGP, #programming, #scripts, #scraping, #SOCKS5, #TOR, #VPN
#łamaniehasła #hakowanie #pomocinformatyczna #zleceniawlamanianafb #łamaniehasłapoczta #tag #hakowanie #łamaniehasla #pomocinformatyczna #łamaniehaseł #facebook ##instagram #bilingi #whatsapp # badoo #pocztao2 pocztawp #pocztaonet #pomoc #informatyka #informatyk #oddam #messenger #dostęp #anonimowo #usługa

kontakt: spyitcentre24h7@ dnmx.org lub aplikacja WickrMe pod nickiem: '' Ekonomikspyitcentre24h7pro ''