Jak odzyskać hasło do zalogowania się na konto ?
Jacek
2008-03-24 21:46:45 UTC
Koleś założył sobie hasło do konta (XP Pro SP2)
i zapomniał <ściana>! (co za bez mózg :| )

Jak można najprościej to hasło wykasować / odszyfrować etc. aby było
można się zalogować ?
Jak by co, to mam ten dysk w domu z tym windows'em - może jakiś plik
usunąć czy coś w tym stylu ?

Pozdrawiam.
MichaelData
2008-03-24 22:12:41 UTC
Post by Jacek
Koleś założył sobie hasło do konta (XP Pro SP2)
i zapomniał <ściana>! (co za bez mózg :| )
Jak można najprościej to hasło wykasować / odszyfrować etc. aby było można się
zalogować ?
Konto "Administratora"?
Post by Jacek
Jak by co, to mam ten dysk w domu z tym windows'em - może jakiś plik usunąć
czy coś w tym stylu ?
To nie Win9x aby można usunąć *.pwl :> Spróbuj tutaj
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=rc4+sam+xp&lr
--
Michael________
______/) /\ | /\
begin 755 error.jpg
Jacek
Dzięki przeczytam, co tam ciekawego piszą.
Piotr Palusiński
2008-03-25 06:48:28 UTC
Post by Jacek
[...]
Zaloguj sie na konto Administratora i w okienko uruchom wpisz:
lusrmgr.msc - dalej sobie dasz radę
Jacek
2008-03-25 09:50:44 UTC
Post by Piotr Palusiński
Post by Jacek
[...]
W jaki sposób mam sie zalogować, jak nie mogę 'wejść' dalej niż do
okienka
w którym muszę wpisać login i hasło by wejść do systemu, innych
możliwości nie ma.

Nie ma 'ekranu' z wybieraniem konta, zdaje się ze opcja 'Uzyj ekranu
powitalnego' jest odznaczona.
Piotr Krzyżański
2008-03-25 10:37:18 UTC
Post by Piotr Palusiński
Post by Jacek
[...]
http://support.microsoft.com/kb/321305/pl
Jeżelii masz hasło na koncie administracyjnym w trybie awaryjnym, to
poszukaj w sieci o resetowaniu hasła w XP.

Piciu
Jacek
2008-03-25 11:33:32 UTC
Post by Piotr Krzyżański
Post by Piotr Palusiński
Post by Jacek
[...]
Przeczytałem tylko to:
"[...]. Odniosą one skutek pod warunkiem jednak, że użytkownik lub inna
osoba znają hasło do innego konta użytkownika na tym komputerze lub
został wcześniej utworzony dysk resetowania hasła dla tego komputera."

I odpowiedź na powyższe warunki brzmi - NIE, więc nie ma sensu czytać
dalej, tylko reinstal XP.

Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
Piotr Krzyżański
2008-03-25 14:33:14 UTC
Post by Piotr Krzyżański
[...]
Chłopie-masz spróbować zalogować się na wbudowane konto
administracyjne. To konto ma standardowo nazwę Administrator i
puste hasło- jak to zrobić masz napisane.

Piciu
Michal Kawecki
2008-03-25 17:55:40 UTC
[...]
Post by Jacek
[...]
Ależ skąd, usunięcie hasła można wykonać także spoza systemu i bez
znajomości czyjegokolwiek hasła. Wystarczy do tego płytka samoładowalna
z programikiem ntpasswd.
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/bootdisk.html
--
M. [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/
Piotr Palusiński
2008-03-25 16:52:15 UTC
Post by Jacek
Post by Piotr Palusiński
Post by Jacek
[...]
Wciskasz dwa razy kompinacje Ctrl+Alt+Del i wyskoczy Ci okienko, w którym
wpisz Administrator {OK]
Piotr Krzyżański
2008-03-25 07:48:58 UTC
Post by Jacek
[...]
Piszesz, że kolega ma konto na XP Pro - zanim cokolwiek zrobisz z hasłem, to
zapytaj czy szyfrowal sobie jakieś ważne pliki, jeśli tak, to trzeba hasło
sobie "przypomnieć", bowiem pliki mogą być nie do odzyskania...

Piciu
Jacek
2008-03-25 09:53:47 UTC
Post by Piotr Krzyżański
Post by Jacek
[...]
Na 101% nie szyfrował, bo on zna się b. słabo na tego typu urządzeniach.
Na pewno dla testu założył sobie hasło do zalogowania - które właśnie
zapomniał.

Już go przygotowałem, że będzie format i poleci wszystko - jego strata,
mógł nie kombinować!
olesio
2008-03-25 14:46:07 UTC
Na 101% nie szyfrowa³, bo on zna siê b. s³abo na tego typu urz±dzeniach.
Na pewno dla testu za³o¿y³ sobie has³o do zalogowania - które w³a¶nie
zapomnia³.
Ju¿ go przygotowa³em, ¿e bêdzie format i poleci wszystko - jego strata, móg³
nie kombinowaæ!
Jak nie szyfrowal, to mozna zresetowac haslo przy uzyciu
http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/ - przeskroluj na
dol strone, tam masz odnosnik do Downloadu i mozna sobie
sciagnac to narzedzie w postaci Bootowalnego obrazu iso,
do wypaklenia na CD albo obrazu dyskietki. Ja uzywalem 1
spsobu - czyli plyty bootowalnej. Zresetowalem nia haslo
ojcu na laptopie na Windows XP Home, bo tez zapomnial :)
Obsluga tego jest prosta. Wypalasz obraz na plyte, np. w
Nero, a nastepnie w biosie ustawiasz bootowanie z CD/DVD
i wklafasz plyte. Po odpaleniu wciskasz Enter i pozniej,
o ile dobrze pamietam wybierasz, na ktorej partycji jest
zainstalowany system dla C: bedzie to jedynka. A pozniej
w wiekszosci przypadkow wybierasz domyslna opcje - ktora
jest miedzy [ i ], wciskajac enter. Zreszta opis masz na
http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/walkthrough.html.
--
Pozdrawiam: olesio
oles[at]go2[dot]pl
Kerry
2008-03-25 18:37:26 UTC
Post by Jacek
[...]
[...] przeskroluj [...]
Człek sie uczy całe życie...
Kerry
Tomaszek
2008-03-25 17:50:13 UTC
Post by Jacek
[...]
Na UBCD for Windows jest taki programik, który pozwala zmienić hasło bez
podawania poprzedniego
--
/-----------------------------------------\
|Tomasz Dębkowski | www.i-slownik.pl |
k***@gmail.com
po prostu zaloguj się na konto a wogule windows Xp teraz nie jest wspierany tylko windows 10 windows 10 windows 10 i nic innego nie myślą Ci panowie z microsoft o systemie windows XP nie będą myśleć chyba całe życie system jest bezużyteczny ja teraz mam windows 10 miałem kiedyś windows XP ale komputer pomału się wgrywał nic nie pomagało i kupiliśmy w sklepie roadd komputer windows 8 ale został zaktualizowany do windows 10 a ten komputer windowsc xp to bwogule nie jest poczebny spadać z tym systemem! już!
Przemysław Ryk
2016-12-22 22:19:53 UTC
Post by k***@gmail.com
[...]
A możesz jeszcze raz, ale tym razem po polsku?
--
[ Przemysław „Rico” Ryk ]
[ Nie ma cięższego zajęcia niż noszenie skrzynek z cudzą wódką. ]