Directx 9.0c, reinstalacja
Martin
2005-05-01 13:22:21 UTC
Czy istnieje sposób aby odinstalowac DX9.0c albo przeinstalować go drugi raz
w całości "na siłę" ?

Martin
Martin
2005-05-01 13:54:49 UTC
Post by Martin
Czy istnieje sposób aby odinstalowac DX9.0c albo przeinstalować go drugi
raz w całości "na siłę" ?
Martin
Zadowoliło by mnie tez przywrócenie starej wersji (8.1) directx-a

Martin
Markus Sprungk
2005-05-01 15:16:17 UTC
Post by Martin
Czy istnieje sposób aby odinstalowac DX9.0c albo przeinstalować go drugi raz
w całości "na siłę" ?
Martin
Usun wpis dotyczacy wersji ( Version) DirectX w lokalizacji
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\DirectX
Version=np.:4.08.01.0881
Teraz zainstaluj wersje xxx

Autor: Piotr Palusiński
ICQ: 79050392
Tlen: msprungk
GG:1447098
Martin
2005-05-01 15:36:18 UTC
Post by Markus Sprungk
Usun wpis dotyczacy wersji ( Version) DirectX w lokalizacji
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\DirectX
Version=np.:4.08.01.0881
Teraz zainstaluj wersje xxx
Nie mogę dalej .Tzn uruchamiam instalator dx 9.0c ale on prawie natychmiast
konczy pracę(twierdzi ze z sukcesem ale to niemozliwe )
Aha mam zainstalowany SP2 słyszałem że to ma jakieś znaczenie.

Martin
Piotr Palusiński
2005-05-01 16:11:27 UTC
Post by Martin
Post by Markus Sprungk
[...]
Tak bylo przy SP1, a jak bedzie dzialalo przy SP2? - sprawdź ;)
http://groups.google.pl/groups?q=directx+w+windows+xp+piotr&hl=pl&lr=&selm=ctr5dk%24fn9%241%40nemesis.news.tpi.pl&rnum=1
Sprawdź teź DirectX Eradicator - http://www.majorgeeks.com/download509.html
--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy
http://fuhperfekt.republika.pl/gry.html
Martin
2005-05-01 16:16:45 UTC
Post by Piotr Palusiński
[...]
Sprawdziłem ,to niczego nie zmienia.
Wróciłem juz do wersji 8.1 tylko teraz nie moge wżaden sposób zainstalować
9.0c :(

Martin
t***@gmail.com
2014-05-10 14:05:09 UTC
blblbl
Leszek K.
2014-05-11 06:02:27 UTC
Post by t***@gmail.com
Post by Martin
Czy istnieje sposób aby odinstalowac DX9.0c albo przeinstalować go drugi raz
w całości "na siłę" ?
Martin
blblbl
Google Cię zabanowało?