Windows Boot Manager
Leszek K.
2016-09-14 15:55:01 UTC
Miałem zainstalowane W7 na uefi. Po grubej awarii usunąłem wszystkie
partycje z tego dysku i zainstalowałem w7 od nowa. W uefi wyskoczyła
kolejna opcja bootowania systemu "Windows Start Manager". Za parę dni
znalazłem w końcu przyczynę awarii i przeinstalowałem ponownie. Teraz w
wyborze startu mam już trzy wpisy "Windows Start Manager". Jak to pousuwać?
Leszek K.
2016-09-14 16:29:39 UTC
Post by Leszek K.
[...]
Sam znalazłem. Program "EasyUEFI". Wersja free do tych celów wystarczyła.