Sroda 9 kwietnia sciagaja sie poprawki.
666
2014-04-09 07:05:52 UTC
Trochę się ździwiłem dzisiejszym (środa 9 kwietnia) komunikatem "Updates ready to install".
4 poprawki instalują się automatycznie.
Prot
2014-04-09 10:32:45 UTC
Post by 666
Trochę się ździwiłem dzisiejszym (środa 9 kwietnia) komunikatem "Updates
ready to install".
4 poprawki instalują się automatycznie.
To teraz już wiesz co wczoraj wstrzymywało Ci zamknięcie laptopa ? :p

---
666
2014-04-09 12:51:56 UTC
Niestety to nie to ;-)
Notek cały czas się "nie zamyka" - po dłuższej pracy, bo po krótkiej "się zamyka".

-----
To teraz już wiesz co wczoraj wstrzymywało Ci zamknięcie laptopa?
Mirek Ptak
2014-04-09 14:44:55 UTC
Post by Prot
Post by 666
Trochę się ździwiłem dzisiejszym (środa 9 kwietnia) komunikatem
"Updates ready to install".
4 poprawki instalują się automatycznie.
To teraz już wiesz co wczoraj wstrzymywało Ci zamknięcie laptopa ? :p
Może przyjdzie mu poprawka odtrolowująca i zacznie odpowiadać pod?

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
Czarek
2014-04-09 15:35:29 UTC
Post by 666
Trochę się ździwiłem dzisiejszym (środa 9 kwietnia) komunikatem "Updates
ready to install".
4 poprawki instalują się automatycznie.
I co w tym dziwnego trollu jeden? Od lat tak jest i długo jeszcze będzie
--
Czarek