Czy ja dobrze postawiłem system?
wieslav
2015-02-19 21:36:34 UTC
Witam.
Postanowiłem napisać w osobnym wątku bo dotyczy innej sprawy.
Postanowiłem stawiać od nowa system XP Home na nowym sprzęcie.
Płyta Asrock B75 pro3-m, procesor Pentium G2030, RAM-Goodram 8GB.
Juz po starcie niemiłe zaskoczenie. Boxowy wentylator na procku po włączeniu
komputera szaleje, wyjąc na najwyższych obrotach. Trwa to prawda krótko
kilka, klikanaście sekund ale ja z czymś takim jeszcze się nie spotkałem i
nie wiem czy to tak ma być z tym sprzętem czy też ze sprzetem coś nie tak?
Po zainstalowaniu raczej wszystkiego, zauważyłem, że podczas uruchamiania
najpierw pokazuje się ekran:
po chwili robi się cały czarny i po chwili znów:
http://obrazki.elektroda.pl/9271555000_1315073928.jpg
potem znów czarny i dopiero póżniej niebieski ekran z napisem: Zapraszamy.
Również nie spotkałem się z czymś takim aby komp pokazywał 2 razy obrazy
takie jak w powyższych linkach!
Oczywiście na deser jeszcze w systemie zrobiły/zainstalowały się 2 napędy -
jeden to DVD-RAM a drugi: stacja dysków CD. Skąd sie to wzięło skoro
fizycznie mam podpiety tylko 1 napęd? Czy tak widać w systemie napęd
podpięty do złacza Sata2?
Pomóżcie prosze bo stoję w miejscu. Czy da się ten system jakoś uratować
czy też coś przekombinowałem i trzeba od nowa....
Tylko w czym, gdzie....bo przecież robiłem to jak zawsze ....???

PozdrawiamWieslav
wojciech kurdziel
2015-03-24 10:11:34 UTC
mignięcie na czarno podczas instalacji to częsty objaw wykrywania sprzętu, najczęściej karty graficznej
dodatkowy CD??
zobacz w menadżerze urządzeń
i jak chcesz to go wyłącz
Kamil
2016-05-12 22:58:15 UTC
Post by wieslav
Oczywiście na deser jeszcze w systemie zrobiły/zainstalowały się 2 napędy -
jeden to DVD-RAM a drugi: stacja dysków CD. Skąd sie to wzięło skoro
fizycznie mam podpiety tylko 1 napęd?
Widziałem coś takiego u znajomego. W jego przypadku był to wirtualny dysk z
aktualizacjami. Po kliknięciu "dymka" zainstaluj, napęd zniknął.

Pzdr