Karta microSD nie da się ani kasować, ani formatować.
Janeo
2010-11-26 13:05:05 UTC
Kupiłem kartę micro SD na telefon (obsługuje microSDHC do 32GB). Po
pierwszym widzeniu katalogów w telefonie, już przy drugiej próbie
podglądu telefon przestał widzieć kartę.
Próbuję formatować kartę pamięci spod czytnika na Windowsie ale system
odmawia, mam komunikat "Dysk jest zabezpieczony przed zapisem".
Ciekawe, na PC mam podgląd zawartości karty, tylko jeden katalog jest
całkowicie niedostępny - mam komunikat "Katalog jest uszkodzony lub
nieczytelny". Natomiast reszta choć da się podglądnąć, ale całej
zawartości nie da się wykasować.

Czy jakoś da się sformatować kartę jakimś wybiegiem lub wymusić
kasowanie całej karty? To ostatnie też istotne, bo nie mam zamiaru
odsyłać karty w reklamacji z całą zawartością do oglądania.
Olo

blokadka?
Janeo
2010-11-26 15:49:55 UTC
Post by Janeo
[...]
http://www.laptopsireland.ie/ekmps/shops/laptopsireland/images/patrio...
blokadka?
Co za "blokadka"?
Olo
2010-11-26 21:48:29 UTC
Post by Janeo
http://www.laptopsireland.ie/ekmps/shops/laptopsireland/images/patrio...
blokadka?
Co za "blokadka"?
w większości takich kart jest blokadka przed zapisem, takie gówienko
przesuwasz - dałem zdjęcie, żebyś widział o co mi chodzi. Jeśli nie to
to karta jest uszkodzona.
s***@gmail.com
2014-06-01 08:37:54 UTC
666
2014-06-04 15:54:28 UTC
Próbowales programem SDFormatter ?

JoteR
2010-11-26 16:12:44 UTC
Post by Janeo
Kupiłem kartę micro SD
Link do aukcji?

JoteR
Janeo
2010-11-26 16:42:00 UTC
Post by JoteR
Link do aukcji?
Juz sluze: http://allegro.pl/karta-micro-sdhc-8gb-goodram-hiperszybka-sklep-fv-i1317813382.html
Specjalnie wybralem, zeby byl w blistrze, a sprzedajacego SS
Janeo
2010-11-26 17:13:05 UTC
... dodam, że:
co do locka w przejściówce SD, to niezależnie w którym jest polozeniu,
to na PC nie mozna plikow na tej karcie kasowac ani karty sformatowac.
Moze ta przejsciowka zdefektowana? Ale nawet jesli, to jednak w
telefonie brak odczytu tej karty...
Poza tym probowale rozne programiki:
- Unocker nie działa ("Nie znaleziono uchwytu blokującego"), a po
wymuszeniu kasowania jakiegos pliku mam: "Nie dalo sie usunac obiektu"
- SDFix2G nie działa
- HP Drive Key Boot Utility daje komunikat "Configuration
successfull", ale w rzeczywistości b/zmian
- HP USB Disk Storage Format komunikuje "Dysk jest zabezpieczony przed
zapisem"
..::Wiskoler::..
2010-11-26 22:04:30 UTC
Post by Janeo
[...]
Karta była w telefonie z Windows Phone 7?
--
...:::WISKOLER:::...

W trakcie pisania tekstu nie
ucierpiały żadne zwierzęta,
---------------------------z piszącym włącznie :)
Janeo
2010-11-27 07:12:59 UTC
Karta by a w telefonie z Windows Phone 7?
Nie, w Android (SE Xperia X10 mini pro).
2 GB-towa karta fabrycznie zawarta dziala b/problemu, telefon
dostosowany do max 36 GB microSDHC. Mam informacje, ze 8GB i wyzsze,
firmy Kingston, nie tworzyly trudnosci.
Leszek K.
2010-11-27 11:26:20 UTC
Post by Janeo
[...]
Według SE obsługuje do 16 GB.
Janeo
2010-11-28 07:33:05 UTC
Juz jest OK, winny byl czytnik USB, ktory sie zepsul...
Janeo
2010-11-29 10:08:18 UTC
Post by Janeo
Juz jest OK, winny byl czytnik USB, ktory sie zepsul...
... no i znowu... Sprobuje oddac i kupic Kingstona bo wiem ze chodzi
bez zarzutu.
Odradzam korzystanie z tej karty (GoodRam 8GB) na Xperia X10 (mini),
przypuszczalnie nie za bardzo chce współpracować bo i z innych zrodel
sa klopoty.
Janeo
2010-12-09 22:33:20 UTC
... problem zniknal wraz z aktualizacja Androida z 1.6 do 2.1.
Karta GoodRam 8GB zaczela dzialac bezblednie :-)
Janeo
2010-12-09 22:35:30 UTC