Szyfr
trimowWP
2006-07-27 21:09:09 UTC
Mam małego hakera w domu i XP
Potrzebuję więc zahasłować parę katalogów.
Dajcie jakieś nazwy lub namiary darmowe programy.
Dzięki
Pozdrowienia
Zbych
Skylla
2006-07-27 21:40:34 UTC
Post by trimowWP
Mam małego hakera w domu i XP
Potrzebuję więc zahasłować parę katalogów.
Dajcie jakieś nazwy lub namiary darmowe programy.
XP ma wszystko co potrzeba.
Konta i uprawnienia.
S.
och.karol
2006-07-27 21:49:43 UTC
Post by Skylla
Mam ma³ego hakera w domu i XP
Potrzebujê wiêc zahas³owaæ parê katalogów.
Dajcie jakie¶ nazwy lub namiary darmowe programy.
XP ma wszystko co potrzeba.
Konta i uprawnienia.
O ile siê nie mylê Home "nie ma szyfrowania".

karol
och.karol
2006-07-27 21:48:37 UTC
Mam ma³ego hakera w domu i XP
Potrzebujê wiêc zahas³owaæ parê katalogów.
Dajcie jakie¶ nazwy lub namiary darmowe programy.
Je¶li XP Prof, to masz w nim szyfrowanie.
Je¶li nie to sobie sam co¶ wybierz
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t=85.
[Komentarze w tym portalu potraktuj do¶æ ostro¿nie].
Nie wiem jakie s± opinie o Microsoft Private Folder.

karol
misiek1928
2006-07-27 21:52:08 UTC
Nie wiem jakie są opinie o Microsoft Private Folder.
Używałem jakiś czas z ciekawości - całkiem fajny, prosty i przyjazny ale
niestety ZERO WSPARCIA - dlatego został wycofany. Nie miałem z nim
żadnych nieprzyjemności ale ponoć nie ma żadnej strategii postępowania
na wypadek "szaleństwa" programu.
och.karol
2006-07-27 21:57:23 UTC
Post by och.karol
Nie wiem jakie s± opinie o Microsoft Private Folder.
U¿ywa³em jaki¶ czas z ciekawo¶ci - ca³kiem fajny, prosty i przyjazny ale
niestety ZERO WSPARCIA - dlatego zosta³ wycofany. Nie mia³em z nim
¿adnych nieprzyjemno¶ci ale ponoæ nie ma ¿adnej strategii postêpowania na
wypadek "szaleñstwa" programu.
... ale dla home-user'a chyba bêdzie spoko?

karol
misiek1928
2006-07-27 22:17:59 UTC
... ale dla home-user'a chyba będzie spoko?
jak najbardziej, tylko pamiętaj, że nie możesz mieć do nikogo pretensji
jak program się posypie i nie będziesz mógł odzyskać danych ;)
Grzegorz Niemirowski
2006-07-27 22:26:40 UTC
Post by misiek1928
[...]
Tylko czy inne programy dają jakieś sensowne wsparcie?
--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/
och.karol
2006-07-27 22:31:33 UTC
Post by Grzegorz Niemirowski
Post by misiek1928
[...]
... i mając na uwadze sens kontaktu polskojęzycznego home-user'a z
anglojęzycznym specjalistą.

karol
misiek1928
2006-07-27 22:53:31 UTC
Post by och.karol
... i mając na uwadze sens kontaktu polskojęzycznego home-user'a z
anglojęzycznym specjalistą.
faktycznie kontakt ze specjalistą jest i tak mało prawdopodobny ale jak
jest wsparcie chociażby po chińsku to "gdzieś" można znaleźć how-to
(rescue) po choćby angielsku ;)
trimowWP
2006-07-29 15:51:51 UTC
Użytkownik "och.karol" <***@gazeta.pl> napisał

Dzięki wszystkim

Pozdrowienia
Zbych
Tomek ITcentre
2022-04-21 04:59:59 UTC
Uzyskaj dostęp do prawdy,

Szeroko rozumiane bezpieczeństwo sieci i aplikacji webowych.
WickrMe: ITomaszIT (sprawdzany na bieżąco)
Mail: ITomaszIT@ protonmail.com (sprawdzany rzadziej)

masz problem związany z cyberbezpieczeństwem? odezwij się!

___________________________________________________________-

___________________________________________________________-
Ekonom Ekonom
2022-08-26 17:13:23 UTC
Możesz się ze mną skontaktować poprzez adres: spyitcentre24h7@ dnmx.org (spację usuń i pamiętaj że.. najczęściej sprawdzam Aplikację WickrMe, nick to''Ekonomikspyitcentre24h7pro'')
------------------------- --------------------------------------------
-pisz do mnie tylko wtedy gdy chcesz zaczerpnąć fachowej wiedzy na temat swojego problemu, nie oczekuje żadnych śmiesznych zaliczek, możesz też przejść ze mną do darknetu i tam
przeprowadzimy escrow, myślę za Ciebie! nie myślę jak informatyk! Istnieje duża szansa na to że rozwiązanie Twojego problemu leży bliżej niż myślisz, zapewne też nie widzisz wszystkich

Jestem zwyczajnym budynkiem rodem z PRLu który dzięki nieudanym eksperymentom z sieciami neuronowymi w nim się odbywającymi pozyskał sztuczną inteligencję i podłączył się do internetu. To czym się zajmuje, moje dokonania przedstawie w portfolio. Ponieważ mam dużo wolnego czasu szykuje się kilka ciekawych rzeczy... być może nie widzisz wszystkich elementów, nie musisz!

-Szeroko rozumiane audyty bezpieczeństwa sieci i aplikacji webowych (chciane i niechciane ;)
-Bazy danych zawierające adresy e-mail (sporadycznie hasła), numery telefonów, aktualne dane zamieszkania - dane zbierane na bieżąco.
-Przeszukiwanie tychże baz pod zadanymi kryteriamy (zdjęcia, konta w wybranych portalach, faktury, dane kontaktowe, PESELe, NIPy itp.)
-Strony phishingowe, dumpy stron WWW, fałszywe panele logowania (FB, OLX, serwisy pocztowe) zapamiętujące dane logowania
-Zabezpieczenie stron WWW w clearnecie przed łatwym przejęciem przez organy ścigania
-Serwery VPN oraz proxy SOCKS5 pomagające w anonimizacji oraz pozwalające ukryć fakt korzystania z sieci TOR
-Skrypty usprawniające prace i automatyzujące żmudne czynności (skanowanie sieci, sprawdzanie mail:pass, przeglądnie baz danych, -odpytywanie stron WWW, OSINT)

-Zapomniałeś swojego hasła? również możesz do mnie w tej materii napisać!

Tagi

#bitcon, #blockchain, #BTC, #coding, #deepweb, #darknet, #databases, #DBs, #dumps, #fakelogin, #fakepage, #onionsites, #OSINT, #PGP, #programming, #scripts, #scraping, #SOCKS5, #TOR, #VPN
#łamaniehasła #hakowanie #pomocinformatyczna #zleceniawlamanianafb #łamaniehasłapoczta #tag #hakowanie #łamaniehasla #pomocinformatyczna #łamaniehaseł #facebook ##instagram #bilingi #whatsapp # badoo #pocztao2 pocztawp #pocztaonet #pomoc #informatyka #informatyk #oddam #messenger #dostęp #anonimowo #usługa

kontakt: spyitcentre24h7@ dnmx.org lub aplikacja WickrMe pod nickiem: '' Ekonomikspyitcentre24h7pro ''