Dodatki do explorera
Jan
2011-01-09 17:03:10 UTC
Witam i o rade pytam.

Na PC mam system Windows XP, po otwarciu Internet Explorer na pasku mam
informacje

"Program Internet Explorer obecnie dzia³a bez dodatków" po wykonaniu Ponowne
w³±czanie dodatku przegl±darki otwieram Internet Explorer. nastêpnie
Narzêdzia, a nastêpnie klikam Zarz±dzaj dodatkami. w obszarze Rodzaje
dodatków w opcji paski narzedzi i rozszezen jest czerwone kolo przekleslone
a wyszczegolnione dodatki w opcji stan jest wlaczone.

Po kilkugodzinnych probach zaprzesta³em. Co uczynic by przywróciæ dodatki.

Za pomoc serdecznie dziekuje.

Pozdrawiam Emeryt
Piotr Palusiński
2011-01-09 17:17:34 UTC
Post by Jan
Witam i o rade pytam.
Na PC mam system Windows XP, po otwarciu Internet Explorer na pasku mam
informacje
"Program Internet Explorer obecnie działa bez dodatków" po wykonaniu
Ponowne włączanie dodatku przeglądarki otwieram Internet Explorer.
następnie Narzędzia, a następnie klikam Zarządzaj dodatkami. w obszarze
Rodzaje dodatków w opcji paski narzedzi i rozszezen jest czerwone kolo
przekleslone a wyszczegolnione dodatki w opcji stan jest wlaczone.
Po kilkugodzinnych probach zaprzestałem. Co uczynic by przywrócić dodatki.
Za pomoc serdecznie dziekuje.
Pozdrawiam Emeryt
Zresetuj ustawienia IE w zakładce Zaawansowane - Opcje internetowe.
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx
Jan
2011-01-10 07:44:04 UTC
Post by Jan
[...]
Zresetuj ustawienia IE w zak³adce Zaawansowane - Opcje internetowe.
Po zresetowaniu dalej bez zmian. Prosze o dalsza podpowied. Dziekuje. Emeryt
--
Piotr Palusiñski [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx
Nigdy nie k³óæ siê z g³upcem, bo ludzie mog± nie dostrzec ró¿nicy
Piotr Palusiński
2011-01-10 15:40:06 UTC
Post by Jan
Post by Piotr Palusiński
Zresetuj ustawienia IE w zakładce Zaawansowane - Opcje internetowe.
Po zresetowaniu dalej bez zmian. Prosze o dalsza podpowied. Dziekuje.
Czerwone koło masz, gdyż w aplecie "zarzadzaj dodatkami" jeden lub wiecej
dodatków jest błędny, lub nie zweryfikowane. Na dole pod tabela pisze jakie
są to dodatki, po zaznaczeniu poszczególnych ..... Postepuj zgodnie z
komunikatem i włącz dodatki lub dokonaj poprawnego wgrania.
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx
Jan
2011-01-15 12:21:49 UTC
Post by Jan
Zresetuj ustawienia IE w zak³adce Zaawansowane - Opcje internetowe.
Po zresetowaniu dalej bez zmian. Prosze o dalsza podpowied. Dziekuje.
Czerwone ko³o masz, gdy¿ w aplecie "zarzadzaj dodatkami" jeden lub wiecej
dodatków jest b³êdny, lub nie zweryfikowane. Na dole pod tabela pisze
jakie s± to dodatki, po zaznaczeniu poszczególnych ..... Postepuj zgodnie
z komunikatem i w³±cz dodatki lub dokonaj poprawnego wgrania.
--
W aplecie "zarzadzaj dodatkami" wystepuja dwa jednakowe programy "Java
Plug-in 1.6.0_23", pozatym wszystkie sa wlaczone. Jak postepowac by usunac
Piotr Palusiński
2011-01-15 14:04:17 UTC
Post by Jan
Post by Piotr Palusiński
Post by Jan
Post by Piotr Palusiński
[...]
Jest tam opcja wyłącz, lub odinstaluj i ponownie zainstaluj.
Mozesz też usunąć dodatki w C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\
e***@gmail.com
2016-02-20 17:22:36 UTC
Post by Jan
[...]
Narzędzia, a następnie klikam Zarządzaj dodatkami. w obszarze Rodzaje
mam ten sam problem.Ni jak nie mogę włączyć dodatków kóre są wyłączone.Samouk.
Prot
2016-02-28 18:42:20 UTC
U?ytkownik <***@gmail.com> napisa? w wiadomo?ci news:5becd78e-171d-4f40-b560-***@googlegroups.com...

mam ten sam problem.Ni jak nie mogę włączyć dodatków kóre są
wyłączone.Samouk.

Jak widać powyżej w tym wątku takie efekty mogą wystąpić przez niewłaściwe
zainstalowanie javy. Z poziomu panelu sterowania zajrzyj do "Java" control
panel. Sprawdź jaką wersje javy masz zainstalowaną - powinno być obecnie
wersja 8 update 73.

Jest oczywiście kłopot przy jej instalowaniu pod win xp, wrzeszczy
"kłamliwie" , że wymagana jest wyższa wersja windowsa, ale jak wskazuje moje
doświadczenie można spokojnie zainstalować najnowsze wersje javy.

Jeśli Twoja wiedza z zakresu informatyki jest zbyt skromna dla
przeprowadzenia deinstalacji starej wersji javy i zainstalowania wersji
aktualnej - proponuję porzucić przestarzałą przeglądarkę IE 8 i przerzucić
się na najnowsze i znacznie bezpieczniejsze przeglądarki Firefoxa lub Google
Chrome.

---