Problem z MS Office 2003
rageofhonor
2016-02-28 22:41:04 UTC
Mam nadzieję że grupa będzie właściwa. Jeśli nie to przepraszam

Nie mogę uruchomić funkcji w Excelu 2003
Chcę uruchomić funkcję. Typu:
=IFERROR( A1 / B1, 0 )

By w razie błędu zwracał wartość 0

Jednak nie chce mi to wyjść. Co trzeba zrobić by zmusić excel do tego?
Prot
2016-02-29 14:20:13 UTC
Post by rageofhonor
[...]
W większości wypadków wystarczy dokładnie przeczytać ;-) z pomocy Excela
opis szukanej funkcji. Jeśli masz wersje angielską to musisz czytać niestety
po angielsku.

W Excelu 2003 standardowo nie ma funkcji JEŻELI.BŁAD - wprowadzono ją
dopiero w Excelu 2007. Jeśli zatem chcesz korzystać z takiej funkcji pod
Excel 2003 musisz utworzyć funkcję własną w oparciu o standardowe funkcje
JEŻELI (test_logiczny;wartość_jeżeli_prawda;wartość_jeżeli_fałsz), oraz
CZY.BŁĄD() jako test logiczny.

---